среда, 24. фебруар 2016.

TMI tag

Zdravo svima!

- Pre vise od dve nedelje za ovaj tag me je nominovala Ana, sjajna blogerka sa kojom divno saradjujem i hvala joj na tome. I da na  njenom blogu je giveaway, i ako zelite mozete da se prijavite.
 Pisanje postova ovih dana dolazi mi kao relaksacija, zato sto sam sebas razbolela, i za ubijanje dosade. Krenucu sa pitanjima.

1.Sta imas na sebi?
- Crne helanke, roze bluzicu i sivu duksericu.


2. Uzasan raskid?
- Nije ga bilo haha.


3.Koliko si visoka?
- 167 cm.


4.Imas li tetovaze?
- Naravno da ne.


5.Imas li pirsinge?
- Imam petnaest godina.


6.OTP?
- Stvarno ne znam sta znici ,, OTP''.


7. Omiljena serija?
- Ja sam osoba koja je za ovih petnaest godina odgleda previse serija, trenutno pratim ,, Domacice sa Bosfora''i ,,Iznajmljena ljubav''


8. Nesto sto ti nedostaje?
- U ovom trenutku skola.


9. Omiljeni bend?
- Iskreno od stranih nemam, a od domacih volim da slusam Allegro bend.


10. Najdraza pesma?


11. Horoskopski znak?
- Ovan.


13. Kvalitete koje trazis u partneru?
- Previse glupo pitanje hahaha.


14. Najdrazi citat?
- Imam previse citata i ne znam koji da stavim, verovatno mogu da napravim post na tu temu.


15. Najdrazi glumac?
- Nikola Simic.


16. Najdraza boja?
- Boja lavande


17. Tiha ili glasna muzika?
- Kada sam sama vise volim da slusam tihu, a u drustvu glasnu.


18. Gde ides kada si tuzna?
- U bilo kojoj prostoriji gde nema nikoga.


19. Koliko ti treba vremena da se istusiras?
- Pola sata.


20. Koliko ti treba vremena da se spremis ujutru?
-Oko dvadeset minuta.


21.Jesi li ikad bila u fizickoj tucnjavi?
- Tucem se samo sa bratom i  sestrama.


22.Nesto sto te privlaci kod druge osobe?
- Humor, drustvenost, a u isto vreme i stalozenost, kultura i tacnost.



23.Nesto sto te odbija od druge osobe?
-Ulizivanje, foliranje i gluma.


24. Razlog zasto si se prikljucila blogovanju?
- Sasvim slucajno sam saznala da blogovi postoje uopste, i to je bila sudbina i mislim da se svaka stvar u zivotu desava sa razlogom i zato sam sada tu gde jesam i zato pisem na sopstvenom blogu.


25. Tvoji strahovi?
- Plasim se da necu uspeti da sacuvam sve uspomene i zato sam i opsednuta u odradjivanju slika, mislim da je to najsigurniji nacin za cuvanje uspomena zauvek.



26.Poslednja stvar koja te rasplakala?
- Placem kada se osecam bespomocno, a to je poslednji put bilo kada sam imala temperaturu, cudno zar ne?


27. Zadnji put kad si rekla da nekoga volis?
- Ne izgovaram te reci hahha.


28. Znacenje tvog imena na blogu?
- Mislim da je jasno sta znaci.


29. Zadnja knjiga koju si procitala?
- To je bila ,, Ispovest iz harema''- Branko Milenkovic, knjiiga je fenomenalna i procitajte je ako ste u prilici.


30. Koju knjigu trenutno citas?
- Ne citam nista trenutno.


31. Zadnja serija/emisija koju si pogledala?
- Bila je to ,, Bela ladja'' sinoc.


32. Zadnja ocoba sa kojom si pricala?
- Mama


33. Odnos izmedju tebe i osobe  kojoj si zadnjoj poslala poruku?
- Mojoj sestri, super smo.


34. Najdraza hrana?
- Pizza, testenina...


35. Mesto koje zelis posetiti?
- Santorini, Grcka.


36. Zadnje mesto gde si bila?
- Ordinacija doktora hahaha.


37. Imas li simpatiju?
- Ne.


38. Zadnji put kad si nekog poljubila?
-  Brata malopre.


39. Zadnji put kad si optuzena za nesto?
- Ne secam se.


40. Ko bi sledeci trebao odgovoriti na ova pitanja?
- Specijalno nominujem : Jelenu i Vildanu, i naravno sve ostale koji zele da odrade tag.


Komentarisite <3
P.S. Pocinjem sa koriscenjem svojih slika u postove, pa kako vam se dopadaju?

25 коментара:

  1. Sjajni odgovori, slike su divne i drago mi je da si pocela da ih stavljes u postove samo tako nastavi i ja obozavam da gledam Domacice sa Bosfora presmesne su posebno Jasemin, hahah:) Jeste da je tursko ali je ok:D Mislim da su odgovori zaista divni i cestitam ti na 90+ clanova zalsuzeno mada zasluzujes ti mnogo vise izgled je fantastican svaka cast vidi se da si veoma talentovana blogerka i na tome ti cestitam:))
    Ana<3333

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo Ana na ovako divnom komentaru i lepim recima... Slazem se za Jasemin <3333

      Избриши
  2. Divan post draga, super su odgovori! Još jednom hvala na nominaciji, potrudit ću se da uradim ovaj tag jer sam na početku već radila jedan ali nema veze, ovaj mi se čini mnogo zanimljivijim <3.

    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/best-friends-forever.html
    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/let-them-say-what-they-want.html

    ОдговориИзбриши
  3. Slike su ti super, a ja sam oduvijek voljela TMI tag :) <3

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Super post ♥Odlicni su odgovori
    ako mozes pogledaj moj blog
    vannja9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na nominaciji lepa moja <3
    Uradicu ga naravno :D <3

    ОдговориИзбриши
  7. Tag je odličan, pogotovo slike!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Super tag!!!

    Ako želite pogledajte naš novi post i ukoliko ste iz Srbije prijavite se za giveaway- http://diyformi.blogspot.rs/2016/02/giveaway-diy-sveska-i-blokcici.html

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj tag je radilo prepuno blogerki, ali ti si ga napisala tako da se razlikuje od svega sto sam do sada vidjala na ovom tagu, a to je za ogromnu pohvalu <333 Tvoji odgovori su divni, bas mi je bilo zanimljivo da ih citam :) Slike su savrsenstvo, ja zaista ne mogu da verujem da imas ovoliko talenta za slikanje :D Jos samo 7 clanova do tog cuvenog broja 100, cestitam ti na tome :)

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punoo, mnogo mi je drago sto ti se dopadaju slike <3333
      Da, jos samo malo, hvala ti nadam se da ce se to ubrzo dogoditi :***

      Избриши
  10. Odlican post. Imas odlican izgled bloga, takodje. :)
    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Super post, prelijepe slike ♥
    xoxo ♥

    forever-blogm.blogspot.com ♥ - novi post ♥

    ОдговориИзбриши
  12. Odličan post.♥

    http://welcometoownway.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши