четвртак, 4. фебруар 2016.

My blog and I - 6 months

Zar je vec toliko proslo? Ja i dalje ne shvatam da sam u ovom svetu vec 6 meseci.  Iskreno, ovaj blog mi je promenio gledanje na svet i otvorio novo poglavlje u mom zivotu. Mnogo mi je bitno to sto sam stekla neke onlajn prijatelje, verne citaoce i susrela se sa prvom saradnjom. Sve se to izdesavalo u proteklih 6 meseci. Znam da 6 meseci nije puno, ali to je vec pola godine kao blogerka. Secam se dana kada sam napravila blog (04.08.2015. god.) plasila sam se da ne upropastim izgled bloga koji je vec bio unisten i nikakav haahha, ne znam zasto, prva nekoliko posta su mi bila skroz ogranicena i nisam pisala iz srca. Sada se polako opustam i pisem ono sta mi srce kaze. Veliki svoj uspeh i ponos predstavljaju moji clanovi (82 clana) i pregledi (vise od 11.000) sve to sam postigla zahvaljujuci vama, osobama koj su citale svaki moj post, osobe koje ne komentarisu samo zbog reklamiranja i osobe koje meni punoooo znace. Ko sam ja bez vas??? 
Upoznali ste me kroz razne tagove i QA&. I ja vas. Moram da napomenem prvi collab post, to takodje ne mogu da zaboravim. Svasta mi je blog doneo za ovih 6 meseci. A pre sve osmeh i zadovoljstvo sto imam njega, a i vas.
---------------------------------------------------------------------------------
Bilo bi mi jako drago kada biste prokomentarisali u komentare sta vam se svidja kod mene i mog bloga,izgleda bukvalno svega. Slobodno recite i ako imate neku primedbu.

Cekam vase komentare o mom blogovanju.

E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
Instagram: tijana_cvetanovic



15 коментара:

  1. Tvoj blog je jedan od mojih omiljenih i svidja mi se jer je originalan, pun pozitivne energije i skroz je predivno dizajniran. ♥ Šest meseci nije mnogo i zaista je divno što si postigla toliki uspeh za malo vremena! Svaka čast. :*

    Novi post:http://sandrin-kutak.blogspot.rs/2016/02/whats-on-my-phone.html

    ОдговориИзбриши
  2. Tvoj blog je divan moram da pohvalim sjajan izgled bloga,ja sam oduseljena:))82 clana je zaista odlican uspeh za 6 meseci<3333 To si zaista zasluzila jer tvoji postovi su divni iskreno nemam nikakve zamerke za tvoj blog,BRAVO,Tico:D
    Ana<33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaaa ti Ana, mnogo mi je drago sto tako mislis, mnogo mi znace ovakvi komentari :*** <3333

      Избриши
  3. Cestitam ti ! ♥
    Ja sam posle giweaway-a dobila dosta novih clanova i sada imam 200+ i jako sam srecna zbog toga.
    Zelim ti puno srece u blogovanju.Ne trebas nista menjati, postovi su ti jako dobri i kvalitetni

    NOVI POST

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti puno Miljana, svaka cast i tebi na tolikom broju clanova :*** Hvala ti jos jednom <33

      Избриши
  4. Divan ti je blog,dizajn mi se jako dopada.Cestitam ti i na 82 clana i zelim ti puno srece u daljem blogovanju. :)

    http://dizinsvet.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam ti od srca i želim ti mnogo, mnogo sreće u daljnjem blogovanju jer si zaista predivna, koliko sam mogla da te upoznam preko tvojih postova za koje se vidi da ih pišeš iz srca! <3 <3


    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/my-morning-routine.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    ОдговориИзбриши
  6. Jaoj, Tijanice, kad pre je proslo 6 meseci? Ja ne mogu da poverujem, a pitam se kako li je tek tebi onda :D Kada bi pocela da pisem sta mi se sve dopada kod tvog bloga, tu ne bi bilo kraja haha :D Nesto najlepse jeste to sto si ti jako ljubazna blogerka, sto imas neverovatan nacin pisanja, u postovima imas svoje slike koje su bozanstvene, svidja mi se to sto se uvek osecam dobrodoslo na tvom blogu, sto umes da docaras svaki tvoj post... Sto se tice pozadine, najvise mi se dopada to sto je neutralna, a opet tako predivna :) Iskreno, ne mogu da pronadjem ni jednu manu (ali ozbiljno, ne salim se). Ostani ovakava (a inace, najbolja si) i sve ce biti super :D

    www.neramisic.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ah, ni ja ne mogu da verujem da je sve tako brzo proslo <333 Ja stvarno nemam reci za ovaj tvoj komentar, ostala sam bez teksta, svaki tvoj komentar ucini mi dan lepim i veliko HVALAAA na tome <3333 Jos jednom HVALA TI PUNOOO ne znam sta jos da kazem <333 Love you :***

      Избриши
  7. Čestitam ti na pola godine bloga!Svaka čast, nastavi ovako. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши