среда, 20. јануар 2016.

Napokon jos jedan Q&A

Pozdrav drage moje!

Ako se secate prosle nedelje( valjda je bila sreda) najavila sam Q&A. Nakupilo se oko dvadesetak pitanja, nadala sam se da ce biti i vise, ali nema veze. Htela sam da vam kazem da trenutno imam isplanirane postove za dve nedelje, u nedelju ce izaci treci post iz moje rubrike ,,From my side'' (pogledajte prvi i drugi ako zelite :D) Sledece srede jedan tag, pa cetvrti post iz rubrike, i opet tag :D Ali, videcete vec kako ce sve to da izgleda. Pa da krenem sa pitanjima.


1. Imas li kucnog ljubimca?
- Imam tri psa, cuvam ih u dvoristu.

2. Kako se zove i zbog cega bas to ime?
- Zovu se Buba, Lesi i Vidra. Nisam bas sigurna zbog cega bas ta imena zato sto im je imena dao moj deda.

3. Crtanje VS pevanje?
- Ja obozavam da pevam i definitivno cu izabrati to. Nekada volim da crtam, ali retko kad.

4. Filmovi VS knjige?
- Mnogo volim da citam, a i da gledam filmove... Ipak cu izabrati film.

5. Koji su tvoji talenti?
- Mislim da imam talenat za pevanje, ples i glumu ii pisanje naravno <3.

6. Sta ti mislis na temu ljubavi?
- Ne znam sta bih mogla da kazem na tu temu, ali sam sigurna da u zivotu kad si zaljubljen sve je lepse, najlepse se osecas kada si zaljubljen <3.

7.  Koliko dugo imas blog i koji je razlog otvaranja tvog bloga, a da ne kazes ljubav prema pisanju?
- Blog imam vec 5 meseci, tacnije od 4. avgusta. Razlog otvaranje mog bloga nije ljubav prema pisanju. Razlog je taj sto sam ja godinu dana pratila mnoge blogove( pre otvaranja mog) i zavolela sam blogove,  zelela sam i ja da probam i koliko vidim to se isplatilo zahvaljujuci vama, osobama bez kojih ne mogu i osobama bez kojih moj blog ne bi porastao. Hvalaa vamm <3

8.Bavis li se sportom?
- Ne, ja uopste nisam sportki tip.

10. Svidja li ti se moj blog? http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/
-Svidja mi se, nastavi da napredujes <3


11.Koji ti je blog lep?
-Ne bih da izdvajam ni jedan blog, mozda napravim poseban post o tome, ne zelim da se neko uvredi... Sve u svemu to su osobe kod kojih sam uclanjena.


12.Najdraza blogerica?
-Hmm.. napravicu post o tome definitivno <3.



13.Da li se plasis prijemnog i da li ces vezbati samo iz zbirki ili ces procitati sve knjige od 5. do 8. razreda?
- Ucicu iz zbirki, mislim da citanje svih mogucih knjiga nece pomoci. Nesto vise mozete  procitati u ovom postu: From my side: Razmisljanja jedne osmakinje


14.Kada smo vec kod prijemnog, jel imas ideju sta ces obuci za malu maturu?
-Nemam apsolutno nikakvu ideju, trazicu i sta mi se dopadne to cu i obuci.

15.Sta mislis sa koliko godina ces prestati sa pisanjem bloga?
-Volela bih da pisem blog do svoje tridesete godine, a ko zna mozda i duze.

16. Cime bi volela da se bavis u buducnosti?
-Pre svega volela bih da radim ono za sta cu zavrsiti fakultet, a pored toga i blogerka, i you tuberka.

17. Kada bi za tvoj blog morala da odaberes 4 reci koje ga najvise opisuju, koje bi to bile?
-Jednostavnost, elegancija, teen, cute.

18.Koliko imas godina?
- Imam cetrnaest godina, aprila punim petnaest.

19.Odakle si?
- Jos uvek necu reci odakle sam, ima vremena <3.

20.Koliko blogova pratis?
- Ne znam tacno, ali stvarno bas  puno.

21. Koje you tube kanale pratis?
- Pratim... Mariju Zezelj, Janu Dacovic, Irinu Zivkovic, Ann Dreu, Va Vanu, Dragz, Ruzu Rupic, Petru i Davora itd...

22.Kada ces se uclaniti u neki blog?
- Svakako cu se uclaniti u bilo ciji blog koji mi se dopadne (ako mi se ne svidja necu se uclaniti), kod svakog mi se nesto dopadne, kod nekih izgled, kod nekih stil pisanja. 

23.Omiljeni youtuberi ?
- Jana Dacovic, Marija Zezelj, Ann Drea.

To bi bilo to sto se tice pitanja, ocekujem vase komentare <333

E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com
Instagram: tijana_cvetanovic

20 коментара:

  1. Super post. Bilo je baš zabavno čitati ga i saznati nešto novo o tebi.
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  2. Super post ♥
    Bilo je zanimljivo gledati odgovore na pitanja ♥
    Puno hvala što misliš da je moj blog sup ♥

    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. Super post! Sviđa mi se to što si organizovana oko postova i što nam unaprijed kažeš šta nas očekuje i kada! :) <3

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/albania-september-30th-october-3rd-2015.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/love-doesnt-disappear-just-like-that.html

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na svemu, trudim se da vam unapred kazem sta mozete ocekivati na blogu <333

      Избриши
  4. Odlicna kao i uvek. Pratimo bas iste jutjuberke! ♥♥
    Dobro ti idu tagovi, nadam se da ce se medju onim tagovima koji planirass uskoro napraviti naci tag za koji sam te nominovala ♥♥♥
    MiljanaEasySkillful

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvalaa ti, da tvoj tag ce se naci medju njima... Tacnije bice drugi najavljeni tag, nadam se da mi neces zameriti sto ne mogu odmah odraditi, vec sam ranije nominovana od jedne blogerke i moram ispostovati <3333

      Избриши
  5. Post je jako zanimljiv, uzivala sam citajuci tvoje odgovre (zaista su mnogo zanimljivi) i mnogo ti hvala sto si odgovorila na moja pitanja <333 Sto se tice toga sto si ocekivala vise pitanja, nemoj da se sekiras. Dvadeset pitanja je jako veliki uspeh, bez obzira sto ti mozda sada ne izgleda tako. Samo ti nastavi da se trudis oko svog bloga i ja zaista verujem da ces ti imati jos puno, puno pitanja :) Slika je zaista preslatka, kao da je slikao neki profesionalni fotograf :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti punooo, svakim komentarom mi ulijes nadu, i uvek kada izbacim post ocekujem tvoj komentar... Mnogo sam ti zahvalna LY <3

      Избриши
  6. Jako lijepo si to napisala.Poštujem tvoje mišljenje <3

    ОдговориИзбриши
  7. Ne znam kako nisam videla ovaj post,sad ulazim u tvoj blog da vidim sta se desava i tako da citam tvoje postove,kad vidim novi post odlican je kao i uvek.Ti si stvarno jedna talentovana blogerka i verujem mi ubrzo ces dostici 100 citalaca jer to zaista zasluzujes i vidi se da se trudis sto ja mnogo cenim i postujem,bravo Tico(ako mogu tako da te nazovem):)))
    Ana<3

    ОдговориИзбриши
  8. Bas su zanimljivi odgovori i obozavam gledati videe od Jane,Marije i Andree. I da,blago tebi kad si tako organizovana sto se tice postova. :))

    http://peacelovechic17.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, trudm se da ispostujem broj postova nedeljno, a i da izbacujem svake nedelje i srede <3333

      Избриши
  9. Super post.Odgovori su odlični.

    http://anonimnadjevojka.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. Uvijek je interesantno saznati nešto novo o odličnoj blogerki!

    Ps. slikica na početku je preslatka!☺

    fandbportal.blogspot.com

    ОдговориИзбриши