среда, 23. децембар 2015.

Odgovori na vasa pitanja (christmas Q and A) #2

Zdravo drage moje!


Za danas sam odlucila odgovoriti na sva vasa pitanja pa bih se na pocetku zahvalila osobama koje su mi postavile ta pitanja. A to su: Ana , NeraMilicaSandra, i moja drugarica Isidora (pozdrav za nju). Mislim da ima oko petnaest pitanja.


Pa da pocnem <3

1.Koliko mislis da ces imati citaoca do Nove godine?
- Iskrena da budem, Nova godia ce brzo doci, a ja ne verujem da cu imati do tada svega dva ili tri clana vise, pa bih eto volela da imam do tada barem 65 clana.

2.Da li ces do Nove godine imati jos saradnji?
-Kao sto sam vec rekla Nova godina ce brzo doci ja bih bas volela da sklopim jos neku saradnju ali ne verujem da ce mi neko poslati zahtev. Tako da ko zeli saradnju ili collab post neka mi se javi na mejl koji ce biti na kraju posta.

3.Kada kitis jelku?
- Verovali ili ne moja jelka jos uvek nije okicena ne znam zasto koliko vidim svi su okitili hahaha. Planiram da je okitim za koji dan i obicno svake godine kitim u ovo vreme ili 5,6 dana pre Nove godine.

4.Koje boje ce biti tvoji ukrasi za jelku (sareni ili jednobojni) ?
-Moji ukrasi su vecinom jednobojni, dok su neki svetlucavi... Ove godine ce preovladavati srebrna, plava i ljubicasta boja ukrasa.... Ako budem imala vremena slikacu jelku pa cu je postaviti na blog  kako bi mogli da je vidite i da mi kazete da li vam se dopada.

5.Da li kupujes porodici poklone za Novu godinu i ako da, sta si im kupila?
-To u mojoj porodici nije obicaj, pa zato ne kupujem poklone( cekam poklon od Deda Mraza ahahah) A najveci poklon koji mogu da dobijem je upravo ovaj blog i vi <33

6.Ako mozes birati bilo koje drugo ime, koje bi to bilo?
-Pa ne znam... Volim svoje ime i ja mislim da je ,,Tijana'' jedno lepo ime i ne bih ga menjala.

7.Ako bi morala birati, sta bi ponela na pusto ostrvo?
-Telefon, oruzje, hranu, vodu i camac da mogu da odem odatle hahaha.

8.5 omiljena smajlija?
- 1. smajli sa srcima(zaljubljen), 2.smajli sa velikim osmehom(kez)., 3.smajli sa poljupcem, 4.smajli koji namiguje i 5. i onaj smajli koji umire od smeha hahah(izvinite sto ih nisam stavila pisem preko kompa, valjda sam ih docarala na pravi nacin hahah).

9.Sta bi volela da ti se promeni u novoj godini i da li ti mozes da utices na tu promenu?
-Kao prvo volela bih da dostignem broj 100 kada su clanovi u pitanju, volela bih da pisem kvalitetnije postove sa lepsim slikama i da ucim kako bih bila sa svim peticama i ono najbitnije da upisem skolu koju zelim.


10.Gde ces da slavis Novu godinu i sa kim?
- To jos uvek ne znam ili sa porodicom ili prijateljima.

11.Sta ces da obuces za Novu godinu?
- Ni to ne znam :/

12.Da li si ti nekada izvukla dinar iz pogace koja se pravi za Bozic ili Badnje vece?
- Jesam nekoliko puta, ali kad sam bila mala... <3

13.Koji ti je omiljeni zimski praznik?
- Svi, ali nekako najvise volim Badnje vece zato sto tada vlada posebna atmosfera i nekako je sve u duhu praznika.

14.Koliko dugo ces biti na raspustu?
-Ne znam, valjda oko 7 ili 10 dana( nisam sigurna).

15.Da li ucis za vreme raspusta?
- Nisam nikada do sad ucila za vreme raspusta(zimskog) ali cu sada uciti zbog prijemnog i priprema.

16.Da li ces ici negde na zimovanje?
-Ne, iskreno ne volim zimovanja koliko letovanja zbog snega i hladnog vremena (leto je meni omiljeno ahhah).

17.Da li vise volis proslavu Nove sa drustvom, ili kuci sa porodicom?
- Volim i jedno i drugo, sa drustvom je nekako zanimljivije a sa druge strane porodica je nesto posebno tako da ne znam sta da kazem.

18.Omiljena praznicna poslastica?
-Mozda neka torta prelivena cokoladom i ukrasena u praznicnom fazonu.

I to je to sto se tice odgovora ja se nadam da ste uzivali dok ste citali onoliko koliko sam ja uzivala dok sam odgovarala na njih. 


Podelite vase misljenje sa mnom o ovom postu u komentare <3

E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com

22 коментара:

  1. Super post :-) :-*

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/12/forever-hungry.html

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan post i veoma zanimljivi odgovori! :) <3

    NEW BLOG --->http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/december-favorites.html

    http://staliaisbae.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala sto si odgovorila na moja pitanja,divni odgovori♡♡

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala sto si odgovorila na moja pitanja,divni odgovori♡♡

    ОдговориИзбриши
  5. Super odgovorii! : D
    Poseti moj blog ako zelis , novi je, i uclani ako ti se svidi. :* http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post, divni odgovori.. Ja obozavam Novu godinu. ;)
    Jako imas lep blog, uclanila sam se. :*

    Na mom blogu mozes okititi jelku pa pogledaj. http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Tvoji postovi stvarno nemaju mane i divim ti se na tome :D Uf, od kada sam procitala poslednji odgovor ne mogu da prestenem da razmisljam o toj torti i iako do sada nisam bila gladna odmah mi se probudio apetit hahaha :D :D Inace, hvala i tebi punooo sto si odgovorila na pitanja koja sam ti postavila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaoo Nero ja se tebi divim na svakom komentaru ( hvala ti na tome) uvek me oraspolozis <3 :*
      Nema na cemu, jos jednom hvala <3333

      Избриши
  8. Prelepo :) OVo je ja mislim tvoj naljepše napisan post do sada :) 2 puta sam ga pročitala
    Zapratzila sam tvoj blog ,Posjeti moj blog i zaprati me molim te ako hoces :)
    http://nevervigeup78.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Sjajan ti je post dusice! Odgovori su jako interesantni kao i pitanja. Uclanila sam se na tvoj blog, pa ako zelis uzvrati.

    lejlaleca.blospot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post Sretna Nova Godina <3 Pitanja i odgovori jako su zanimljivi.Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se http://doroty4.blogspot.hr/2016/01/novogodisnji-outfit.html

    ОдговориИзбриши