понедељак, 14. децембар 2015.

Jos jedan moj outfit post :D

Zdravo!
Svi vi znate da ja obozavam modu i sve vezano za nju pa sam zato odlucila da danasnji post bude outfit post. Nisam sigurna, ali mislim da je ovo moj cetvrti outfit post. Obicno dok pisem postove vezane za outfit ne znam sta je bitno da kazem i obicno u ovakvim postovima nemam puno ideje za tekst. Recicu vam samo nesto o ovom outfitu.
- Na sebi imam ljubicastu  kariranu kosulju sa malo zelene boje. Preko imam koznu jaknicu koju obozavam i definitivno mi je jadan od omiljenih odevnih komada ovih meseci. Ove farmerke i patike sa plutom ste vec videli u mojim predhodnim outfit postovima.
-Da ne pricam mnogo, pokazacu vam slike i kako ovaj outfit izgleda.










To bi bilo to sto se tice ovog outfit posta, nadam se da vam se dopao, vi mi naravno napisite u komentarima svoje misljenje o ovom outfitu i postu a mi se vidimo za koji dan <33


E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com









14 коментара:

  1. Outfit me je odusevio, prelep je <3 <3 Slike su savrsene, kao i uvek :) Obozavam da nosim kosulje. Super je sto si odabrala svetle farmerke, zato sto su mnogo lepo legle sa bojama kosuljice (koja je prelepa) <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se outfit, a ti si preslatka. Hihi, ja sam te slike već videla na instagramu ;)

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sandra, hvala ti punoo...da, sliikala sam se ranije pa se zato nalaze na instagramu jos odavno <33

      Избриши
  3. Sviđa mi se outfit i košuljica je prelijepa ♥
    - pogledaj moj post i učlani se ako želiš, uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2015/12/lakovi-za-nokte.html

    ОдговориИзбриши
  4. Divan autfit,ne znam koliko sam puta rekla da si prelepaaaaaaaaa,ja OBOZAVAM tvoje postove:)
    Lepoto,komentarisi moj novi post,puno mi znaci:http://anasworld7.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaooo... Citam ovaj komentar i ne znam kako da ti se zahvalim... Hvala ti punoo NA SVEMU <3333

      Избриши
  5. Odlicna kombinacija.Ja sam veliki ljubitelj koznih jakni i kariranih kosulja,a jos kada se spoje izgleda fantasticno.Takodje mi se svidjaju farmerke i patike.♥
    tijanaslife23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, drago mi je da ti se dopada, slazem se sa tobom da su kozne jakne i kosulje sjajna kombinacija <333

      Избриши
  6. Post je odlican. Outfit mi se mnogo dopao. Kosulja pogotovo. Sve savrseno uklopljeno. Nemam rijeci :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ , ja na tvoj vec jesam! :-)

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđa mi se outfit.I ima par slikica koje su me stvarno oduševile. :)

    http://lmpositiveworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши