петак, 9. октобар 2015.

GIRLY COMBINATION / FLOWERS / 50 +... :)

Cao svima !
Za pocetak moram da kazem i zahvalim se na 50 + clanova. I jako sam srecna <3Moram reci da sam malo iznenadjena po tom pitanju, nisam se nadala da cu tako brzo preci broj 50, ali  sve ide vremenom, tako da se nadam jos vecem uspehu u blogovanju. Izgleda da polako skrecem sa teme, iako sam u naslovu napisala da prvo ide outfit pa onda 50 +, ja sam izgleda krenula od pozadi ,ali nema veze...
Da se vratim na outfit <3
Ova bluzica je malo kracih rukava,koncana je,pa se moze tretirati i kao dzemper , kupila sam je u Terranovi, farmerke ste vec videli u jednom predhodnom outfit postu <3
Patikice su cvetne,kupila sam ih u Metrou za 7oo dinara...bile su na snizenju 
Pisite mi da li vam se dopada outfit, ukoliko imate neko pitanje, slobodno me pitajte, ja uvek odgovaram na komentare <3

E-mail: tijanacvetanovic100@gmail.com

P.S. Zapratite me na instagramu <3

21 коментар:

  1. Super kombinacija :)

    Bacite oko na moj blog i zapratite me, Uzvraćam svima :)
    http://dejzi23.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Super kombinacija ♡
    Ako hoces zajedno da napravimo neki post javi mii da se dogovorimo
    llis9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. odlicna kombinacija :D
    pretplatila sam se na tvoj blog, možeš i ti na moj? :)

    anastazijaiemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super je autfit.Baš mi se sviđaju patike.:)

    http://modernhunterss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Lep outfit :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши