уторак, 1. септембар 2015.

School tag :D

Cao svima!
Danas cu uraditi school tag za koji me je nominovala Zeljana.Njen blog mozete pogledati ovde ...uclanite se ,devojka ima odlican blog :)
Pa da pocnemo <3

1.Da li volis skolu?
-Volim skolu zbog drustva,a ne volim je zbog testova i odgovaranja.

2.Zasto si nervozna\uzbudjena za novu godinu?
-Nervozna sam zbog prijemnog i ucenja.

3.Koje predmete uzimas?
-Ne znam odgovor na ovo pitanje.

4.Koji ti je omiljeni predmet?
-Geografija,srpski.

5.Koji predmet najmanje volis?
-Hemiju ahhahah .

6.Ims li neku vannastavnu aktivnost?
-Imam,ali sada ne .

7.Koja ti je omiljena stvar u vezi tvoje skole?
-Druzenje <3

8.Kako preziveti dosadnu lekciju?
-Mislim da je najbolje potraziti na internetu zanimljiviju video lekciju .

9.Koliko si godina imala kada si prvi put nosila sminku u skolu?
-Imala sam 14 godina,a trenutno imam 14 godina...sto znaci da sam  sad pocela da se sminkam za skolu,ali samo BB kremom i labelom :)

10.Gde kupujes skolski pribor?
-U knjizarama .

11.Koje su tri non-beauty potrepstine koje trba da imas sa sobom u torbi?
-Sto se mene tice,prezivecu bez toga ahhaah...tako da ne moram ni jednu da imam .

12.Koji su tvoji skolski ciljevi?
-Poloziti prijemni i upisati zeljenu skolu.

13.Sta zelis da radis kad diplomiras?
-Ne znam jos uvek je rano da razmisljam o tome .

14.Kako balansiras izmedju skole ,prijatelja i porodice u toku godine?
-Ne znam.

15.Imas li neki zavet za one koji polaze u drugostepenu skolu?
-Budite svoji.

16.Ranac ili torba?
-Torba <3


Uradila sam ovaj tag,pisite mi u komentare da li vam se dopao,i obavezno popunite anketu.Ona traje jos samo 23 casa...

Za ovaj tag nominujem:
i sve ostale koji zele da urade ovaj tag <3
POZDRAV<3
VASA Tijana

20 коментара:

  1. Odličan post, jako mi se dopada.
    Mali predlog, molim te povećaj font slova jer sam ja veoma ćorava i moram da unesem facu u ekran da bih pročitala. xDD
    livemworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan tag :)
    Promeni font :))
    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala,promenila sam ga sta kazete da li vam se dopada? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada lepo i čitko čitam i slaže ti se uz dizajn :)

      Nov post http://allforgirls14.blogspot.com/2015/09/ask-me-and-ill-give-you-answer.html

      Избриши
    2. Hvala ti,drago mi je ...sada se i meni mnogo vise svidja <3

      Избриши
  4. Odličan post, baš mi se dopadaju pitanja kao i tvoji odgovori! Hvala ti puno na nominaciji. <33

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post :-) <3

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2015/09/sporty-chic

    ОдговориИзбриши
  6. Super tag! <3

    novi post -> http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Hvala tii <3...sutra je mesec dana od nastanka bloga,ko ce biti moj 40. clan? <3

      Избриши
  8. Odličan post!
    Molim te pogledaj moj blog, mnogo bi mi značilo! <3 <3 :)
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  9. Koju skolu planiras upisat ? ♥♥♥ Perfext

    ОдговориИзбриши